آجرنوشته

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا 

مرا به اندازه چشم برهم زدنی , به حال خود وا مگذار

نظرات 6 + ارسال نظر
Hornet جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

سپیده دم،
نامت را،
بر بالش آفتاب می نویسم،
روز به نام تو آغاز میشود.
ققنوس فرزند خود را می بوسد
و
من،
تا ابد رویای شبانه های تو،
خواهم ماند.

hornet
جوووووونم . . .
کاش رویا واقعیت داشت . . .

Hornet شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام اریرا جان
ببین چرا میگی کاش ؟
هزاران نفر تا الان اثبات کردن که آینده و اتفاقاتی که برای ما می افته حاصل رویاهای ماست

فقط کافیه که باور داشته باشی
اریرا جان این یک واقعیته که شک باعث تاخیر در خیر و برکت میشه
اعتماد داشته باش
به رویا اعتماد داشته باش

رویای شیرین ، ، ،فقـــــــــط همــــــــــــیــــــــــــن

شاد باشی

وقتی مدت ها به انتظار باشی
وقتی روزها رویا می بافی ولی یهو لحظه آخر . .
تو هم می گی کاش
من هنوزم می گم ای کاش و می بافم رویا و به انتظار می نشیم تا شاید رویایم لباسی را که بافته ام بپوشد

Hornet یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

ایشالله

حتما حتما موفق خواهی شد به امید حق
ارزوی قلبی من هست

میثم دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ

اگه ما زور نشیم، نمیذاره

هووووووووووووووووووووم؟؟؟
نگرفتم میثم چی گفتی؟

میثم سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

خدا ما رو به حال خودمون نمیذاره این ماییم که از دست خدا فراریم

اره راست می گی پس بهتر دعای دیگه ای بکنم
خدایا قبلم را ایمانم را انقدر قوی ساز که حتی در لحظه ای احساس تنهایی نکنم

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ق.ظ http://88888888.blogsky.com

سلام دوست من
فکر کنم همدیگرو فراموش کرده بودیم که از گوگل پیدات کردم امید وارم با لینک کردن دیگه از دست ندمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد