به من بنگر،

آری به من

همان دخترک سبک وزن با خال میان ابروانش ، همان دخترکی که جز دلی صاف چیزی در دست نداشت .

بنگر که تنها درجستجوی دلی بود تا دلش را پیوند بزند .

شانه ای که از تزس بادها تکیه گاهش باشد و دستانی که از عمق وجود . . .

وتو چون دیگران آرام وبی صدا از کنارم گذشتی.

بی آنکه سخنی برلب آری ، بی آنکه با نگاهی ساده بگویی خداحافظ .

نظرات 1 + ارسال نظر
مارال پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://dokhtaretanha.blogsky.com

سلام خسته نباشید منم از اشنایی با شما خیلی خوشحالم از وبلاگتون دیدن کردم کار شما هم جالبه موفق باشید راستی اگه دوست دارید میتونید ادرس منو به لینک هاتون اضافه کنید البته من هم در مورد شما همین کارو میکنم شما هم وارد جعبه ی لینک من میشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد